17 december 2008

Dagens Miniatyrvärld

Fickjournalen må ha rapporterat om Volt och annat smågodis...?
Men när det gäller Miniatyrvärlden.
Då dominerar vi ...
Den gamle och jag hahahahahahahahaha :)

Josephzohn gås Miniatyrvärlden

Ser du Lind?
Ser du vilken fin tröja han har.
Han dassARTaren!
Självklart får alla ni andra också kolla.
Ni kan sluta blunda nu.
Kolla in
Seriesegrarna 2008 ...
Dassen må vara skit samma.
Men en serieseger är inget man pinkar på ...

Lite surt känns det!
Lite sur sa rönnbären om räven.
Han den gamle fick två sidor medan jag bara fick en??
Vofför??? :)))))


Andra bloggar om: , , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Vad är detta ????

    Vadå logga in på http://www.sportion.se ???
    Har jag missat något?

    SvaraRadera
  2. ///:
    Jag vet inte vad det är?
    Hände mig imorse också??
    Fattar noll!!

    SvaraRadera
  3. ///:
    Det var en bild från den officella gula sidan som jag hade länkat till, som ställde till det .. :)

    SvaraRadera
  4. Bra reportage, de visste vad dom skrev.
    Fast alla dass uppsöks väl nödigt men med en viss fruktan?

    SvaraRadera
  5. kenneth:
    Vissa dass är fruktade av alla tom av han mr Walker ...

    broder.
    Sant!! :)

    SvaraRadera