14 december 2008

Dagens Wordle

Wunderbaumagåsabandydassalainen.
På två sätt.
Först är det en underbar bild.
Allt är liksom med.
Undertecknad i en bandybildlig sammanfattning.
Och mitt i skiten.
Med stora klara bokstäver ... dass.
Sedan ...

Jag.
Undertecknad.
Behöver snart inte göra nåt.
Klasch und die Fleur fixar allt.
Idéer och fotomontagen.
Sa jag wundebaumatackajävlaalainen.



Glöm nu för gåsen inte att klicka på den ...

Det man kan fundera över ...
.. är varför inte, gubben, prixxen, munken, sidden, jansson, han ///, kofoten med flera inte kommer med tips, inte ger mig färdiga inlägg?
Varför??
Varför???
Varför????

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

  1. Jaså Josephzohn vill ha ett färdigt inlägg serverat så här i julklappstider?

    Jag ska fundera lite på inläggningarna.

    Något måste ju onekligen göras, bandyfieringen är omfattande härinne :))

    SvaraRadera
  2. prixxen:
    Det var nog lite mera skämtsamt tänkt, samt att ge herrarna lite reklam :))

    Dessutom kan det aldrig bli för mycket av det röda nystanet!!

    Men det är klart om du kan skecka nån go inlagd sill så :))

    SvaraRadera
  3. Feck han ente nûra Dazz... hûgar han J ente dä... glömt det månne... i sumras... feck han J-Zohn några dazz... vell ja mennas ;-)

    SvaraRadera
  4. sid:
    Ajemänsan, detta var ... se svaret till han med brevlådorna ... :)

    SvaraRadera
  5. ... man kan ju ha problem med att få ihop egen inlägg så vill han att man skall hjälpa en som passerat 7000 ...
    Jo, jag gjorde faktiskt också en Wordle och en till http://www.wordle.net/gallery/wrdl/386291/SM_Final_2008.

    SvaraRadera
  6. ///:
    Hahahahaha du har ju arkivet ...
    För övrigt se svar här ovan ...
    Mitt problem är snarare att komma ihåg alla idéer :))))

    Tack för tipset med SM-finaler, det finns ju några som verkligen skulle behöva wordlas, plus en oförglömlig DM-final!!

    SvaraRadera