17 december 2008

Dagens Sugarbabe

Sugarbabe Juluppa


Andra bloggar om: , ,

8 kommentarer:

  1. Din gamla brutta har gjort sig julfin och sexig. Men snart är hjulgrannarna överstökade, vilken tur på många sätt. Det är knappast inte lönt att börja krabba med lutafisk och ingefärakakor. Det blir nog lite janssons och en tallrik svensk musselsoppa, en stor grogg, en kanna gevaliakaffe några vitlöksdoftande revben och en glass från gb. Trevlig blogg.

    SvaraRadera
  2. anonymus hjulus:
    Din jul känns exakt som en jul som jag skulle vilja ha den ..
    Tack!!

    SvaraRadera
  3. Musselsoppa, jo jag tackar.

    SvaraRadera
  4. Vafalls??
    Var inte du anonym :)??

    SvaraRadera
  5. Jag är väl aldrig anonym :( åtminstone gör jag mitt bästa för att sticka opp :) Tydligen finns det flera susselsoppe fans :D

    SvaraRadera
  6. ajdå både stavgångsfel och sär skrifvnings fel på en gång!

    SvaraRadera
  7. Susselsoppa??
    Är det den med sömnmedel i??

    SvaraRadera
  8. Nej, musselsoppan är verkligen god och finns plats i alla plånböcker. (vad betyder plånböcker: Gåsen får inget nu ...

    Fronning är snäll som en kamel som travar på .. Sen kom han Klasch ....

    SvaraRadera