26 december 2008

... gås BAOB (Bevingade bandyord, uppdatering)

Annandagsbandy eller Annandagshockey ...
Det är en annandagsfråga??
Bempa och katterna är överens :)

S
Släng en bandyboll och en ishockeypuck framför en katt. Vad tror du katten väljer? Ett bevingat bandyord av den legendariske Bernt ”Bempa” Ericsson



Upphittat hos den snart "bevingade bandybloggen" koforit.blogspot.com



BAOB - Bandylexikon på nätetBandylexikon - BAOB ... bandylexikon.fizz.nu/
(eller .. http://301.se/bandylexikon )

"BAOB - Det lilla lexikonet, med det stora innehållet"

"BAOB - På nätet sedan oktober 2005"


Sa jag det?
Sa jag Kinnarps Arena?
Sa jag HV71 vs SSK.
Sa jag 5-3 ...


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

  1. Bempa? Vem är det??

    SvaraRadera
  2. anna onyman:
    Bempa!
    Han är ansvarig utgivare på Youtube!

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt, i direktsändning, slängt fram en puck och en boll till rovdjuren hemmavid; de valde mycket riktigt bollen. Pucken föll platt till golvet.

    anna onyman!!

    Vad är det som händer med Youtuben?!

    SvaraRadera
  4. Min katt fick aldrig göra nåt val, hon fick aldrig se en puck!!

    Exakt vad är det som händer med världen ..

    Är det Anna Onyman som är styrman? :)

    SvaraRadera