05 oktober 2009

Dagens Bänk

Dags att lämna Hammarby till sitt öde och ...
Nu snackar fotboll!
Nu snackar vi idrott igen!!
Läser i bladet att Alex börjar på bänken.
Niclas Alexandersson börjar på bänken!!
Här chockar firma Rhen&Olsson mig direkt.
Jag trodde självklart att Alex skulle gå direkt in startelvan.
Jag trodde att Mild och Rehn skulle sitta på bänken ...



Dags för derbyfest i Göteborg.
Ett formstarkt Gais mot ett skadedrabbat Blåvitt.
Fullsatt.
Lapp på luckan!!

Jag återkommer med mitt tips.
Tänkte först tipsa om en annan artikel.
För idag tror t.o.m. spelexperten han Sandebäck på Östers IF.
Han tror på Öster men sågar Blåvitt.
Och.
Detta gör mig både rädd, orolig och osäker ... :)

Nu kan jag ju inte annat än att tro på att det vackra rödblåa ...
Men jag tror även på att Blåvitt slår Gais.
Jag tror inte att Gais är laget som ska spräcka sviten!!

Mina sena tips.
Både Öster och Blåvitt vinner med 2-1!
Öster är serietopp och den allsvenska guldstriden lever ...

Hotet ...
Planerna ...



***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar