11 maj 2010

Dagens Gif




***

12 kommentarer:

  1. Mitt ypperliga taktsinne säger att skylten skulle tändas: Sto-ma-tol :-)

    SvaraRadera
  2. Skulle och skulle .. du ska vara glad att den överhuvudtaget tänds!!

    SvaraRadera
  3. På blomsterklädd skulle...
    Jag ÄR glad! Jag är ÖVERHUVUDET!

    Hahaha! Verifiering: "prupp", då är jag på rätt skitblogg! :-)

    SvaraRadera
  4. Prupp det är ord som man gillar .. :)

    SvaraRadera
  5. Varför inte göra en skit...parlör, med alla fina fisord? :-)

    SvaraRadera
  6. En tanke .. ska den vara inbunden??

    SvaraRadera
  7. Helt klart! Halvfranskt skitband.

    SvaraRadera
  8. Halvfranskt??
    Känns lite futtigt!
    Helfranskt???

    SvaraRadera
  9. Vill du ha helfranskt ska du få franskt hela tiden.
    Men jag tänkte halvfranskt för att använda Edet kräpp som överdragspapper.

    SvaraRadera
  10. Edet kräpp .. nu snackar vi full rulle!
    Då kör vi halvfranskt då :))

    SvaraRadera
  11. Deal! Gå å lägg dig nu, du ska jobba i morgon :-)

    SvaraRadera