02 maj 2010

Dagens Samlingspunkt



via

***

12 kommentarer:

  1. Tänk dig Olles luffare.

    SvaraRadera
  2. Ja vissa saker glömmer man aldrig :)!!

    SvaraRadera
  3. Jamen fatta vad varmkorv är gott! RIKTIG varmkorv!

    Olles luffare? Pratar vi luffarmacka?

    Sen kan jag meddela att vebbläsaren inte svarar när man ringer på hos Mr J. Är jag portad?

    Söööndag på dig! :-)

    SvaraRadera
  4. bb:
    Bara den är varm så :))

    Luffare=brö me mos ...
    Iaf i Småland!
    Och Olles mos var något utöver det vanliga!!

    Har ingen aning om vad du talar om.
    Jag porta någon??
    Moi??

    Jag har testat nu med både Safari och Firefox och no problemas ..
    Kör du IE??
    PC??

    SvaraRadera
  5. Luffarmacka=bröd med senap å ketchup
    Luffarmacka men mos=se ovan+mos
    Minns att Bigges här i U-å hade gott, hemgjort mos :-)

    IE och PC, ja. Funkar fortfarande inte. Webbläsaren stänger, IE svarar inte. Har kollat hos andra Bloggspotare, det funkar. Mr J älskar mig inte längre!!! :-(

    SvaraRadera
  6. Har kollat med IE och PC, funkar men gud inihelvetete va segt.
    BYT till Firefox å det snaraste!!

    Jag fattar inte att du orkar hålla på med IE???
    Byter du hinner du knappt äta en luffare :))

    Men varför de andra funkar och inte sillorten .. har jag ingen aning om.
    Har ändrat tillbaka "etikettlistan" till listvarianten.

    SvaraRadera
  7. Nu är jag Firefoxad och det funkar hur bra som helst!

    Det intressanta är att IE också funkar nu... :-)

    Så, snart ska jag in å härja hos Mr J! Hehehehe...

    SvaraRadera
  8. Men det beror nog på att jag ändrade etikettvisningen, för efter det gick det betydligt snabbare på även på min PC!!??
    Men behåll då Firefoxxen för jag vill hellre ha den andra etikettvisningen!!

    SvaraRadera
  9. Ja, magistern! Jag gör ALLT du säger åt mig :-*

    SvaraRadera
  10. RÄTT!
    Och du kommer att njuta av Firefoxen.
    Snabbare, roligare, funkande!!

    SvaraRadera
  11. Bröd med mos heter Tuffing i Edsbyn. I Bollnäs/Söderhamn fanns det inte?
    Liten tuffin, korvbröd, stor tuffing, pariserbröd.
    Man kan ju undra var man raggar och jämför man dom trimmade mopparna idag?

    SvaraRadera
  12. //:
    Tuffing!
    Hrmf!!
    Ni ska ju alltid vara värst ni hälsingar :))

    Kan inte tänka mig annat än att det finns andra raggningsplatser :)
    Trimma moppen??
    Det gjorde aldrig vi och det gör man väl inte idag heller???

    SvaraRadera