10 maj 2010

Dagens Svartvita


Hä va dansuppvisning i aulan ...


***

10 kommentarer:

  1. ...borti vägen?
    Eva Aulin, var hon med och svängde sig?

    SvaraRadera
  2. Bortivägen är allt påtvingat eller bevingat.

    Jamen din mosters farbror gjorde så tänk om du avviker från flockbetenedet. Hur ska det då gås med dig?

    http://www.youtube.com/watch?v=lLW12IxSozk

    (ursäktedenharvaritmedförr) såvitarenny ......


    http://www.youtube.com/watch?v=P8Awo1xmEQE&feature=related

    SvaraRadera
  3. Aulin vann nån tonårsskönhetstävling, gjorde film med Ringo Starr bl.a.
    Googla upp na, utseendemässigt tror jag hon faller på din läpp. Lite åt Scarlet...

    SvaraRadera
  4. tombola:
    Vad har detta med Aulin att göra??

    bb:
    Jo nog vet jag vem hon är :) men vad hade hon med dansuppvisningen att göra??

    SvaraRadera
  5. Aulin-Aula, jag vet inte varför det blev så... :-)

    SvaraRadera
  6. Ja men då är jag med, först trodde jag det var hon danserskan!! :))
    Men hon heter väl Alhanko sig fram ...

    SvaraRadera
  7. Ja, krokig som en Annan lie...(nä, guuu va simpelt!)

    SvaraRadera
  8. Stänk på att de fattar betydligt mer än oss, om de inte blir inblskade i vuxenskolan. Om alla fick ,... om ... ja ,,... Om gasen fisk trut ,,,, i m ,,,.

    Om gåsbloggern ulle rum´nka som vanlígt så bvore fjrögd Barbroo og Brommapojken voro glder. ,,...

    Yep, angentordet funkar bättre nu. Skavi skriva imorgonomgåsen också.Näsan lördag penagr slut ....

    SvaraRadera