30 september 2010

Dagens Ajax

På en Ajaxflaska nära mig ...
"ERITTÄIN TEHOKAS"!!!
Ajaxöversatt ...
"SUPEREFFEKTIVT"!!!
Goosevisonsöversatt ...
TEEMU LAINE ...


Nu är han tillbaka.
Nummer 92 .. Teemu "Guldskytten" Laine.
Efter en lång skadefrånvaro.
I kvällens hemmamatch mot Frölunda gör han säsongsdebut.
Han har inte spelat en match sedan han avgjorde mot Djurgården!
Dessutom är också backen Nichlas Torp tillbaka.
Vilket betyder två saker.
Björk bör få vila i björkdungen.
Karlsson blir tvungen att vaska om i kedjeformationerna.

Sa jag det?
HVi har ännu inte tagit en enda trepoängare!
Vem trodde det när serien inleddes?
Inte jag i alla fall :)

Kan inte tänka mig annat än att vi ikväll tar den ...
Matchtips .. HV71 5-3.
Skål Tamefan

#92

Uppdaterat 14:25
Enligt välunderrättade ...
"Laine går in i en kedja med Kris Beech och Kamil Piros. Fredrik Bremberg flyttas över till tredjelinen och spelar ihop med Andreas Falk och Oscar Sundh. Tyvärr är André Petersson skadad igen.
Nichlas Torp lär få spela ihop med Daniel Grillfors igen, men det ser ut som att Janne Karlsson tänkt sig att spela med sju backar."


***

3 kommentarer:

  1. Med Herr Laine blir det tre poäng. Jag lovar.

    SvaraRadera
  2. Oli lähellä. Kaks pistettä sentään.

    SvaraRadera