27 september 2010

Dagens Skylt

Det tar sig, sa päronmannen!!


***

21 kommentarer:

  1. Åh, så grymt bra det blir!!! ...lilla skylten där på stången är jag allvarligt kär i :-)

    SvaraRadera
  2. Päronmannen?? Nog tar det sig alltid sa mordbrännar'n! Och snyggt blir det.

    wv: sylti

    SvaraRadera
  3. bb:
    Du är mycket för stångar!!

    pef:
    Pärommannen, pyromanen skrev jag väl :) .. öh tack!

    sylti??
    Är han Lagrell inblandad igen??

    SvaraRadera
  4. Ah, så det det var så du tänkte :) Klart Lagrell ska ha en del av kakan.

    SvaraRadera
  5. Klart han ska, Lagrell ska väl alltid ha en liten del av allt!!

    SvaraRadera
  6. Jojo. Kunde inte låta bli att joxa lite med gåsen och se om man kunde få till storleken på ett annat sätt än att dra i honom sidledes. Nu vet jag inte exakt vilken storlek du har på skylten men... Så här blev det i alla fall. Kanske kan det vara nåt för dig.

    SvaraRadera
  7. Ett liv utan stång
    är som grus utan gång
    är som Jan utan lång
    är som ding utan dång
    är som sång utan sång...

    Ett stångfritt liv är inget liv!

    SvaraRadera
  8. pef:
    Jag tycker nog att den blev okej när man drog ut den, gåsen blev ju lite fetare men fa van, men jag ska skriva ut din också och jämföra!

    Tyvärr är skrivaren utan bläck just idag :)!

    bb:
    Jag fattar stången!!

    SvaraRadera
  9. Önskar jag kunde göra detsamma :-)

    SvaraRadera
  10. Klart en dragen gås duger, jag tänkte bara att Clin kanske inte klarar av allt det fettet. Som sagt, du kan ju testa om du vill. Om du får bläck. :)

    SvaraRadera
  11. För Jävla bra, tror du överträffat dig själv denna gången. =)

    SvaraRadera
  12. pef:
    Detta är så oväntat vänligt av dig??
    Vad är det som har hänt??
    Det som dock talar för min feta och dragna gås är att utskriften blev så där fel som den kan bli ibland när bläcket är på sluttampen :))
    Blek och litta randig ...
    Men som sagt vi får se!!

    rm:
    Blanda och ge, sa Bull
    Blanda och ge, sa Bill
    Blanda och ge, sa undertecknad
    Blanda och ge ...
    Sa jag TACK!!

    SvaraRadera
  13. "Oväntat vänligt"?? Vari hittar du vänligheten? Det är ju bara illa förtäckt skryt - "min gås är bättre än din"! Inget har hänt. Sabeln ligger fortfarande välputsad för det tillfället du skulle våga dig fram i gryningen. :D

    SvaraRadera
  14. Moahaha den gamle fronning hade skickat en kopia som varit helt omöjlig att skriva ut, något har hänt, jag vet inte vad .. är det silvermedaljen i hockey?
    Är det BP:s pinne mot P-bönderna .. sen måste det väl tilläggas att båda affischerna är dina :))!!

    SvaraRadera
  15. Nänä. Såå förmäten är jag inte. Postrarna är Martin Gavlers. Faktiskt. Självklart har jag dock lagt in lömsk kod i bilden så att jag nu ser allt som händer i Dassålogens dator. Jag har alltså inte bara inlett "e-krig" mot Iran...

    BP? Vilka är det? Jag har ju flyttat till utkanten av deras räjonger nu. Med avstånd kommer ointresse.

    SvaraRadera
  16. pef:
    Jaha då fattar jag såg att jag hade maskar .. det var dina :))

    Men hallå, jag tro mer på att bottenläget gör ointresset större!!
    För Djurgården?
    Där är väl avståndet petydligt större??
    För inte har du flyttat såpass att vi är grannar??

    SvaraRadera
  17. Grannar? Åh nej så illa är det inte. Jyrgården har jag altid med mig vart jag än går.

    SvaraRadera
  18. Nå det finns ju värre öden eller hur Josephzohn? ;)

    SvaraRadera
  19. Nej nu hänger jag inte med??

    SvaraRadera