23 september 2010

Dagens Viktiga

Två segrar.
Det är det viktiga idag.
Öster måste slå Väsby United hemma på den regngråa.
Då känns kvalplats som hemma.



Sen måste HV71 slå LHC.
Vi måste ta säsongens första fullpoängare.
Vi har en "förlängningsseger" och en förlust hittills.
Alldeles för dåligt!!



Analyser är onödiga.
Det måste bli två vinster.
Hur .. bryr jag mig inte om.

Öster slår Väsy med 2-1 ...
.. HV71 slår LHC med 4-2 ...

Skål Tamefan!!

Uppdaterat kanalpluskul ...
Den viktiga matchen mellan HV och LHC sänds i Canal + 4 ...
.. och ...
.. just idag är jag stark och ...
.. just idag har jag den kanalen.
Telia bjuder på 10 Canaldagar .. :))
Sen att inte bredbandstelefonen funkar .. tja vem bryr sig.
Inte jag .. inte ikväll i alla fall ...

***

7 kommentarer:

  1. Jävligt viktigt!
    Kul att du kan titta i kväll (jag vinkar) Tur att telefonen är död då ringer ju ingen och stör under match.

    SvaraRadera
  2. Kan bli en underbar afton, bör bli, ska bli ...

    SvaraRadera
  3. "Tja, vem bryr sig..." Just det ja. ;)
    Jag har lite bra grejor åt dig här: Alla våra skämttecknare. Bättre än sport.

    SvaraRadera
  4. Men hallå du bryr det ju bara när det går bra för dina lag hahahahaha!!
    Din skämtare där :)

    SvaraRadera
  5. Förstår att du tycker att det viktigt att Hv visar något mot nedlagstippade LHC som dock har full pott efter två matcher.....

    SvaraRadera
  6. broder:
    Men efter en period har jag inte sett mycket :)!!

    pef:
    Moi???

    SvaraRadera