27 september 2010

Dagens Järnväg

Liljeholmslinjen ...
Ett kort sträcka delar vi spår med spårvagnar.
Men snart viker vi av och är ensamma ...
Ensamma på den gamla Västra stambanan!

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

Liljeholmslinjen

liljeholmslinjen_0



Hela Liljeholmslinjen på Flickr / FlickrShow

Sa jag det?
Sa jag Västberga industriområde.
På andra sidan tunnel.
Västberga industriområde ...

***

7 kommentarer:

  1. Härliga bilder, nästan rörliga...

    Men gravstenen kan jag inte ens gissa mig till :-)

    SvaraRadera
  2. Rosten rör sig, rosten rör sig ...

    En rund och gul en .. kan det vara Hjularbo??

    SvaraRadera
  3. Rund och gul.... måste vara Mao!

    SvaraRadera
  4. Med andra ord .. den okändes igen!!

    SvaraRadera
  5. Bygg ett litet mausoleum och ställ dit så blir allt så bra så bra.

    SvaraRadera
  6. Sicken bra idé :))
    Utför jag nästa sommar :)

    SvaraRadera
  7. Hör av dig till invigningen så halkar jag ner :-)

    SvaraRadera