05 oktober 2007

Dagens Konsekvens

Läste i bladet att den Celticsupporter som rusade in på plan i matchen mot Milan, stängdes av på livstid, vilket inte är mycket att snacka om. Han kunde ju som någon skrev ha varit beväpnad. Så det är helt rätt att stänga av honom. Stäng av alla jävla idioter som förstör fotbollsfesterna!! Stäng av dom flera gånger!!

Men.

Och.

Om sanningens ska fram så anser jag att även Milans målvakt Didas ska stängas av på livstid. För hans beteende att filma som den värsta filmstjärnan är fan i mig lika bedrövligt!!



Något som inte är bedrövligt är att AIK blåstes av Uefacupsbanan . Förlusten mot Tel Aviv värmer alla vänner av fotboll :-) Härliga tider, härliga fotbollstider!!

Andra bloggar om: , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Japp pajaser är vad sådana filmande puckon är. Börja se på rugby-vm istället är mitt tips. Inget nonsens med filmningar och kravaller på stan. Bättre underhållning är det dessutom.

    SvaraRadera
  2. Nja, visst är vi överens om att han Dida är en pajas men att jag skulle intresse mig för rugby, nja??
    Skeptisk!!

    SvaraRadera
  3. AIK:s förlust mot filmar-laget Hapoel Tel Aviv glädjer bara de som gillar riktiga fjollfilmare. Det var bland det värsta och töntigaste jag sett. Tel Aviv höll riktig B-filmklass!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag inte sett en enda filmsnutt från matchen mellan AIK och Tel Aviv och det är mycket möjligt att jag hade velat stänga av israeliska spelare på livstid om dom gjort det som Didas gjorde, men glad att AIK åkte ut det är jag iaf!

    SvaraRadera