01 oktober 2007

Dagens Kvaluppdatering

Det blir Ulvåkers IF hemma på Vallen i den första kvalmatchen för Vetlanda FF. Nu är spelprogrammet för kvalet till div. 3 spikat och det blev vissa ändringar mot det som jag la ut igår. [Linds nattliga rapportering ;.)]

Två hemmamatcher blev hastigt och olustigt bara en?? Har förbundet "seedat" lagen?? Eller har han Lagrell en tumme med i lottningen?? Men det "hä bar å bit ihop", det är nu agnarna ...

6/10 Vetlanda FF - Ulvåkers IF (kl. 13.00)
13/10 IFK Berga - Vetlanda FF ( kl. 14.00)
20/10 Alingsås - Vetlanda FF (kl. 14.00)

Återkommer med lite taktisk tips om våra första motståndare Ulvåkers IF, så fort mina källor behagar tala!!

Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

  1. Bra mycket tuffare program. Det var väl likadant förra året om jag kommer ihåg rätt dvs 2 st borta matcher. Men det är ju som du säger bara ......

    SvaraRadera
  2. vi kommer med största sannolikhet spela matchen på lördag klockan 13.00 för att inte stöta oss med myresjös hemmamatch kl.15,00

    Ps. ber om ursäkt för min felrapportering om kvalet

    SvaraRadera
  3. broder:
    Klart tuffare, men att möta Alingsås (div. 3) i den sista kan ju vara en fördel ..
    .. dock var det inte det förra året :-)

    lind:
    13.00??
    Då är jag beredd på ännu en uppdatering.

    Ursäkten är helt klart tagen och enligt han Uggla måste man uppdatera bloggar minst sex gånger om dagen om man ska synas och det får ju jag göra tack vare dig :D

    SvaraRadera
  4. Såg också programet med Uggla om att ha uppdateringar 6 ggr per dag för att bloggen ska leva vidare. Men tycker din blogg verkar mer normal med sköna bilder på dom vardaglig tingen som vi inte lägger märke till så ofta och all den sport som du sitter inne på. Kan nog klara mig utan en dra åt helvete tävling även om det finns en del människor man skulle vilja nyttja det på;-)

    SvaraRadera
  5. lind:
    Tack!!

    Ja, vad vore livet utan gamla vykort, skithus, vetlanda ff och/eller vbk och en annan glass när värmen är som värst!

    Att man sen ibland måste puffa lite för badkarsHV71bandyn får ni läsare står ut med :-)

    Och någon tävling där jag eller andra ska dra åt helvete är inte aktuellt ... ;D

    SvaraRadera