03 november 2007

Dagens Förskott

Segern i förskott?
Tog dom ut segern i förskott?
Var det så det gick till?
Var det därför som dom förlora mot "ulvarna"??
Bilden är från vetlandaff/grusplan!
Men.
Det står inget om när den är tagen?
Hrmf!
Och inget om vem det är på bilden!
Hrmf!!



Kan bara konstatera.
Så här gick det aldrig till på brorsans tid!!
Hrmf
Och.
Jag ser det tydligt.
Det måste finnas fler bilder!!
Kom ut. kom ut ...
.. annars skickar jag Schenström på er :-)
.. eller ringer "Vänt i häckem" ...


Andra bloggar om: , , , ,

8 kommentarer:

  1. Bilder beskriver en lätt berusad Erik Landén under min svågers 30-års skiva förra året. Har för mig att jag kom senare till den festen för jag vart iväg till
    Gunnebo för att smiska upp dom i konsten att spela fotboll. Har även ett par fina bilder på böderna Einarsson men dom vill jag inte släppa ut. Detta på grund av rädsla av Curt och VBK represalier

    SvaraRadera
  2. Erik Landén?
    Josef Landéns luajävel!!
    Lätt berusad :-)
    Ja ja ja

    Men du det där med bröderna Einarsson låter ju väldigt spännande.
    Du kan väl maila dom till mig ...
    Jag lovar att inte publicera dom :-)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr inga bilder släpps, jag behöver nog vara på godfot med vissa nu när jag behöver årskort till bandyn av Björn

    SvaraRadera
  4. Jävla fegis :-)
    Dessutom vore det bättre om han målskytten Löfstedt var på god fot!!!

    SvaraRadera
  5. Helt ritkigt men då var jufesterna ihop med Eriks storebror Mats och då var det ritkigt lugnt om jag kommer ihåg rätt!!

    SvaraRadera
  6. Ja men exakt, Mats är ju känd för sitt lugn, men alla släktdrag går tydligen inte i arv!

    SvaraRadera
  7. Eriks storebror Mats??? Erik och Henrik är bröder och Mats är väl ändå fadern om jag inte är helt ute och cycklar.

    Ps. Idag drog träningen igång och tre ny killar var där och provade på. Men det kommer det mer av på vår hemsida

    SvaraRadera
  8. lind:
    Du ser vad min bror börjar bli vimsig på ålderns höst och undertecknad hänger på helt utan källkoll!!

    Jag ser fram emot lite rapportering om nyförvärv och annat smått och gott.

    Bilderna då?
    När kommer bilderna?

    SvaraRadera