03 november 2007

Dagens Lingonblad

Han Ramel hade sin Lingonben.
Jag har Lingonblad.
Alla behöver vi ibland en mask.
Vissa ...
.. typ ...
.. typer ...
.. typ han Grodfeldt ...
.. behöver många.




Fredrik mon ami.
Du kan få låna min Lingonbladare.
Utan att betala.
Du kan få låna den svart.
Det passar väl dig ...
.. ledare som du är ...
.. för det stora skattesmitarpartiet.

För varje minister som får gå.
Förstår jag mer och mer varför!
Varför han Trendfeldt har lagt om kurs.
Varför det nya arbetarpartiet bytt bort skattefrågan.
Det behövs ju inga sänkta skatter!!
Ingen betalar ju skatt ..

Snart brorsan, konsthandlarn, Lind och alla andra i metropolen.
Snart kan vi riva ett helt kvarter.
Snart kan vi återuppbygga Brandels ...

För vem fan behöver skatteverket.
Med en sån här statsminister.
Med en sån här ledning ...

Härliga tider, strålande tider.

Kungen är död!
Leve Lingonblad.
.. och Brandels Café

boomp3.com


Andra bloggar om: , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Tjusigt vykort, min herre. Jag amnar sno den zofort jag kommer hem. Jag amnar icke betala en spottstyfver trots att jag ej ar ledare for ett anda parti.

    PEF

    SvaraRadera
  2. Å det snaraste har jag nu lagt till "right click forbidden"
    Jävla bandybildundvikare :-)

    Om jag så mycket som anar mig till en blek kopia av han Lingonblad på någon av dina sidor, så må alla rondellhundar i världen förlåta mig för mina handlingar!!

    Och du.
    Kom inte hem.
    Stanna var du än i världen är!
    Kom inte hem!!

    Jävla Bromma.
    Jävla Väsby.
    Jävla Musselsoppor

    SvaraRadera
  3. Hm... du kanske har en point dar. Har ar det mycket trefligt och musselsoppan star en upp till anklarne.

    Javla Sverige.

    l'PEF

    SvaraRadera
  4. GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSS
    Do it!
    Ta på dig dina Stay ups och stanna där du är :-)
    Ingen kommer att sakna dig.

    SvaraRadera
  5. hrmfff nu jaflar!!! Nu ar det moi som tar le premieur flajt back til sviden och that with the bast!!!

    SvaraRadera
  6. Efter att ha hittat vykortet på Busspaviljongen vid Bantorget på din sida ... (GÄSS)
    Kan jag inte "Käfta emot" mer, bara säga välkommen hem ...

    SvaraRadera
  7. Denna forsonlighet ar icke lik dig! Nagot ar fel, jag skonjer en falla!

    SvaraRadera
  8. En falla för alla ..
    Men följ bara den röda utrullade mattan ...

    SvaraRadera