09 december 2007

Dagens Tips

Efter en strålande tipsserie, där jag trots mycket analyserande inför match efter match inte vågade ändra på mitt grundtips 5-5. För vem bryr sig om man tippar fel om di gule vinner fyra raka :-).

Men så hände det som inte får hända, VBK får stryk och jag tippar fel. Då måste man ändra taktik, för jag är helt övertygad om att Jesus är död och att det är mitt tippande som avgör om VBK vinner eller inte, spelarna, tränarna, isen, hörnflaggorna spelar i dessa matcher endast biroller!!

För att vi ska vinna dagens mycket svåra match har jag därför ändrat taktik inför dagens match mot mästa mästarna från "Gurkornas förlovade stad". Istället för att läsa in mig på motståndarna och tillfråga de s.k. bandyexperterna har jag inför dagens match tillkallat två andra experter, som enligt mig har koll på det mesta som händer i världen och dessa två har fått vara mitt riktmärke ..




Efter detta är det mycket enkelt att tippa och ...



Andra bloggar om: , , , ,

//PS
Dan from Flugebaj tippar 2-5!!
Pessimisten från Linköping 3-6 :-(
Vad tippar du??
//DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar