04 december 2007

Dagens Uppladdning

Klockan 19.00 imorgon kväll ...
Zinkensdamm.
Hammarby vs Vetlanda BK
Huvva, huvva ...

avatars myspace with Gickr


Enligt alla s.k experter är VBK för en gångs skull favoriter när vi ställs mot det gröna hemmalaget. Vi är enligt samma experter det bättre papperslaget ...

Men.

Därför håller jag i egenskap av tipskung fast vid mitt tips.
Det blir 5-5.

Övriga tips blir:
Falun-Broberg 5-5
Gripen-Sirius 3-6
Tillberga-Vänersborg 6-5
Villa-Edsbyn 3-8

Uppladdningen har börjat.
Undertecknad förhandlar med en skolledning ...
.. om att slippa ett kvällsmöte ...
Huvva, huvva ...

Andra bloggar om: , , , ,

5 kommentarer:

  1. Jag säger som experterna 6-3 till VBK och du det krävs tydligen inte mycket för att kalla sig tipskung

    SvaraRadera
  2. Det är inte jag som utnämnt den nya tipskungen till tipskung :-)

    SvaraRadera
  3. Som sagt, 5-5.
    Du får väl skolka om inte skolledningen ger med sig...

    SvaraRadera
  4. Har alltid velat bli omnämnd som en s.k. expert.

    Att dessutom få bli det på denna eminenta blogg är en ära.

    SvaraRadera
  5. engström:
    Denna eminenta kommentar har jag helt missat.

    Tack!

    SvaraRadera