27 december 2007

Dagens "Vad trött jag blir"

Igår var det bandyns stora dag.
Rena rama julafton.
Fullsatt, fullspikat och festligt.
Över 5 ooo i både Västerås och Vänersborg
Nästan 3 500 åskådare i snitt.
Gladbandy och många mål.

Runt om i hela landet var det fest!
Från Kalix i norr till ...

Men.
När man slår upp dagens rosa!
Toppar dom med att han Fosshaug fick rött kort.
Att Johan Andersson lämnar Villa ...

Vofför gör di på dette vis?

Sa jag det?
Sa jag att VBK slog Motala med 7-2.
Inför hela 2 038 personer ...
Sportbladet??

Vofför gör ni på dette vis?

Jävla Sportbladet.
Jävla julgrisar ...

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Eftersom det imorgon kväll är något så simpelt som match i Chokladhallen, då jag är där och som jag förstår att di gule spelar samtidigt borta mot SAIK så kommer mitt tips som vanligt tidigt. Om man tippar med hjärtat och är tokoptimist så säger jag 5-5!!!!

    SvaraRadera
  2. Hur f*n kan du gå på hockey när du kan följa bandyn via text-tv.
    Skandal, skandal ...
    Mitt tips blir 6-5 till di gule ...
    Huvva, huvva, musti, musti ...

    SvaraRadera
  3. "Elitidrott" in real life i st f text-TV inget svårt val och siffrorna på text-TV finns ju kvar när man kommer hem men det gör inte målen i Chokladhallen

    SvaraRadera
  4. Ligger väl en del i det :-) och jag kanske hade gjort samma val om det gällt håveblå ...

    SvaraRadera