25 februari 2008

Dagens Borta

Borta!!



Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

  1. Stora tårar rullar på min kind, nu är det slut på gamla tider nu går Folkan i himlen in.

    SvaraRadera
  2. GÄSS, nu kan du ställa dig på torget med en hatt vid dina fötter och sjunga, pengarna du sjunger in kan jag ta hand om, dom kan gå till ett välgörande ändamål, t.ex. mina kvällssegerpilsner!!

    SvaraRadera
  3. Fantastikt vad mycket "kändisar" som läser din blogg och alla saknar egen blogg. Tänker då din bror, Gunde Svan, Per Myrberg mm

    SvaraRadera
  4. Har du ingen blogg?
    Då är det dags att skaffa det, tänk vad mycket reklam LHC skulle få då :) och dessutom gratis ...
    Men tillbaka till kändisarna, jag tror att det beror på att gåsen tillhör den öfvre blogghalvan, för här är det kändistätt må du tro, ta bara den korta promenaden till skoaffären, huvva då mötte jag tre kändisar som kreti och pleti skulle betala en förmögenhet för att få en skymt av :-)
    Men så är det att bo på Östermalm!!
    Och rykten sprider sig snabbt i heroinvindarna!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas neonet är omhändertaget bara...

    SvaraRadera
  6. Förhoppningsvis nere i Stadsmuseets lager vid Frihamnen, men mer troligt är att man får se den till salu på nån loppis ...
    Å så kom det då en Folka, som ser ut som en neonskylt gul ...

    SvaraRadera