27 februari 2008

Dagens VattenFel

Det blev ingen sprinttävling för unge herr Josephzohn.
Jag misslyckades helt i kvalet.
Jag och Kalla.
Vi åkte ur.
Kalla via en sten.
Jag via Vattenfall.
Redan innan Slottsbacken ...
.. regnade min skidglädje bort.

Och.

Det är bara att konstatera.
Vattenfall måste bort.
Snabbt.
Sponsrar dom bandy ...
Då regnar det.
Sponsrar dom skidåkning ...
Då regnar det.


På Skeppsbron anordnade dom en tävling.
En rolig tävling.
Fina priser



Självklart ställer man upp.
Fem fel!!
Hrmf!
Får se nu??
1. Vattenfall
2. Vattenfall
3. Vattenfall
4. Vattenfall
5. Vattenfall

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Jaså, Du var också där. Jag och Kåre njöt av en tävling med full fart. Det var ju inte en död minut. Men jag märkte aldrig att Du åkte....

    SvaraRadera
  2. Nej det är klart som vatten(fall) att ni inte såg mig, jag blev ju diskad, åkte ju med träskidor från Edsbyn och det fick man inte.
    JÄVLA EDSBYSKIDAN!!
    JÄVLA EDSBYN!!

    SvaraRadera