13 februari 2008

Dagens Skylt

Looki, looki.
No hands ..



Andra bloggar om: , , ,

10 kommentarer:

  1. Trevlig! Var inte det ett cigg-märke? Och en biograf...

    SvaraRadera
  2. Look röks än idag, precis som böcklingen!!

    Och visst var det en biograf??
    Om jag inte har helt fel så var det som så att Skandia på Drottningens gata hette Skandia, men så döptes den om till Look, för att sen åter bli Skandia.
    Rätta mig om jag har fel!!

    SvaraRadera
  3. Nä då. Även den sämste bonde...

    SvaraRadera
  4. Där grep du sista halmstrået att förlöjliga mig och min bakgrund och än en gång kasta lite dynga på den småländske bonden :-)

    SvaraRadera
  5. Som man sår får man skörda. Åker du hem nu? Nä, harva på och visa att du har råg i nacken! Havre bra!

    SvaraRadera
  6. I Vetlanda odlar man bara vete, av rågen får man bara säd i ....!!

    SvaraRadera
  7. ...i fåran? i kvarnen? i säcken!

    SvaraRadera
  8. .. råg i ryggen och säd i ...
    Mer hjälp får du inte, kan du inte nu får du gå ner i den där källaren och hämta upp några skolböcker från lågstadiet ...

    SvaraRadera
  9. Ja, i säcken, ju! Var har du din??

    SvaraRadera
  10. .. häcken. f'låt, jag menar säcken, där har väl alla sin!!

    SvaraRadera