07 mars 2008

Dagens Neon

Fältöversten är inne ...



Andra bloggar om: , , , , ,

19 kommentarer:

  1. Där var jag också idag. Nä inte på Indiska och inte hos desertdesign men hos översten. Och baske mig om jag inte tänkte: Ja, det här är väl nåt för MrJ som helt urskiljningslöst fotar neon. Och det var det. ;)

    SvaraRadera
  2. Känns som om du förföljer mig, att du går i mina fotspår, tur kanske att det är en snölös vinter :).
    Vart jag mig på Öfvre vänder ...
    Har du fått tag i mitt körschema eller??

    Men säg inget till skomakarn ...

    Urskiljningslöst var ordet och då lyckas man också fånag en och annan indisk läckerbit, och trots kastväsendet ska man inte kasta bort en enda neon!!

    SvaraRadera
  3. Nä, det e du som snikat till dig mitt körschema, tydligen. Jag skyr dig som den neon-paria du är!

    Men säg inget till skomakarn ...

    SvaraRadera
  4. Idag när jag gjorde reprisrunda, hörde jag hur folket kommenterade att du varit där.
    - Nyligen var det packistan? från Bromma tror vi??

    Men även dom lovade att hålla skomakarn utanför!!

    SvaraRadera
  5. Packistan!! Hahaha. Jag intar skalbaggeformation!!

    SvaraRadera
  6. fronning på rygg!
    Men man kan dock, men man kan dock honom aldriiiigg troooooooo.
    Han reser sig på nio och ...

    SvaraRadera
  7. .. och vandrar omkring i mina kvarter, i mina fotspår tänkandes om jag ändå bodde här eller här eller här eller där ...
    Och salige ande om jag ändå vore som han, mr J alias mr Walker ...
    Och stalkandet övergick i samma ögonblick till ett hulkande ...

    SvaraRadera
  8. Mm just det ja hahahahaha! *skalbaggeposition*

    SvaraRadera
  9. Det ska jag tänka på när jag möter ett gäng F! i en gränd, då intar jag direkt skalbaggepositionen, kanske Djurgården skulle göra det mot LHC, inta skalbaggepositionen.
    Du vet väl att HVi valde bort Djurgårn, vi valde skalbaggepositionen!!

    SvaraRadera
  10. Just det - ni vågante! Ni vet att ni haft problem med DIF! Vad blev det i grundserien? 7-5 i poängfördelning, iofs till HVs fördel. Det får väl ses som "problem" för ett så dominerande lag som HV. Plockade något annat lag så många poäng av dem? Jag bara frågar. J*vla skalbaggar! Koj*vlar! Men det är ingen ko på isen - vi ska nog klara av Linköping också.

    SvaraRadera
  11. Hm just det. Om inte DIF gått för vinst i sista matchen - hade vi inte då tom haft plusstatistik mot HV? Har jag rätt eller rätt??

    SvaraRadera
  12. Jag kollade valningen på TV, men riktigt hur det gått i matcherna mellan HV oc DIF kommer jag inte ihåg, men DIF hade lirat jämnt med både HV och LHC och man vann båda matcherna mot LHC i Chokladhallen så det kan bi tufft!!

    Men jag tror att ni ska vara gladast att vi valde Skellefte, jag toro ni har större chans mot LHC, vår tränare han lillebror Johansson, med förflutet just i DIF vet exakt var han har Djurgården.
    Sa jag tisdag.
    Tisdag då kör vi ...

    SvaraRadera
  13. Hur det gick? Det e bara å kålla
    på everysport tex ;)

    "vet exakt var han har DIF"??!! Varför har vi (i princip) plusstatistik på er då?? Var det taktiskt?

    Men det e möjligt att chansen e större mot LHC, visst.

    På tisdag kör vi. Raka puckar. Säg åt han Spola att fixa isen. OK?

    SvaraRadera
  14. Statistik, statistik ...

    Kanske är det som så att han Lull-Lull-Kenta vill att Djurgården ska gå långt, längre om dom fått möta OSS.

    I Chokladhallen är det alltid nyspolat, men jag tror att det blir Globen i första??
    Vi måste ju flyga nästa ända upp till den streckade linjen ...

    SvaraRadera
  15. Hahaha till polcirkeln. Glöm inte att fota varandra vid skylten!

    Polj*vel!

    SvaraRadera
  16. Hur fan blir det med icingregeln där uppe?? När linjen är streckad??
    I singin in the pool.

    Men bara så att du vet, jag har inte en tanke på att lämna vårtecknen här nere i söderns land för ett såpass vintrigt äventyr som att fara till Skellefte ... för att fotas vid skylten.
    Förresten har du den i dator oxå hahahahahahahahaha i så fall ska jag inte publicera min hahahahahahahah

    Koj*vel!!

    SvaraRadera