01 mars 2008

Dagens Skylt

När man är ute på "en Tore" har man koll på sådana häringa haciendor, man vet ju liksom aldrig om och när. Det fina med den här är ju att här kan man tydligen beställa reparationer??

- Hej, jag skulle vilja beställa en skoreparation till den 7 maj 2015, tack!"

Varvid man i bakgrunden hör hur personalen slår klackarna i taket!!


Men det kanske är typiskt för Kungsholmen, vad vet jag?
Vet du något om detta fronning??
Detta (Kungsholmen) är ju nästan ute vid dina tassemarker :)!!

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Jag vet allt om det där men säger ingenting. Se till att sula därifrån och ta snöret hem till "dina" trakter. (Via Centralen och mjölktåget ner till bandyland alltså. Jag har BESTÄLLT biljetten till dig.)

    SvaraRadera
  2. Är du Statens Järnvägar?
    Då vet du!
    Då vet du att sista tåget redan gått.
    Då vet du det.
    Du skomakare.
    Då vet du.
    Bli vid din läst.
    Då vet du även.
    Då vet du att jag kommer att stövla in fler gånger, att jag kommer att stövla in många gånger på ditt territorium.

    I vilket namn?

    SvaraRadera
  3. Yngve Frej??
    Aha då förstår jag, jag trodde det var Farbror Frej, men det trodde inte hon i kassan, då gör jag ett nytt försök senare ...

    SvaraRadera