01 mars 2008

Dagens Utrillo

Maurice Utrillo.
Du hörnmålare av rang.
Dags för ett outforskat område.
Outforskat både för dig och mig.
Kungsholmen.
Men lika fullt.
Lika fullt.
En hörna är det.
Men som i bandyn.
Detta är en farlig hörna.
Illasinnade för vill oss ont.
Du får själv välja.
Innanför eller utanför.
Photo eller Shop.
Censur eller icke censur!
Maurice Utrillo.
Valet är ditt.
Du hörnmålare av rang.
Du Valadonens son ...



Men håll utkik och ze upp för han klaschen och hans underhuggare .. :)

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Är du här nu igen?!!! Passa dig för de häringa damerna.

    SvaraRadera
  2. Jag är överallt hela tiden, ständigt och jämt och även ojämt ibland.
    Du kommer att få ett inferno om du ska lyckas få tag i mig, det hjälper inte vare sig med comicdetektiver eller fagra cirimscramsdamer!
    Sa jag fagra damer.
    Ooops.
    Jag passar .. och passar mig, men passar in det vet i sjutton.

    SvaraRadera