24 juli 2008

Dagens Ankunge

Äntligen!
Ibland faller alla bitarna på plats.
Även när det gäller en Citroën CV2:a.
Även om många faller av :)

Jag tog denna bilden under en dasspottande resa.
Den är just i detta spännande ögonblick ...
.. vid kyrkan i Etelhem.

Och jag har väntat på rätt magkänsla för publicering!
Jag har väntat på det exakt rätta tillfället.
Och just idag.
Och just nu.
Just i detta NU.
Nu när han Farbror-Sid.
Han "bilbloggaren" slänger ut några fina bilder på "sommarbilen nr. 1".
Då kändes det.
Ett bättre tillfälle får jag aldrig.
Aldrig.

"Den röda faran på Tellungs"

Och Helene.
F'låt för rost och förfall-etiketterna :)))
Men sanningen.
Du vet sanningen.
Den där bittra ...


Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. En 2CV har jag önskat och sökt efter länge. Tids nog får jag nog en i mitt garage.

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot bilderna.
    Allt bra??

    SvaraRadera
  3. Absolut.
    Bara lite mycke nu, får väl kommentera det när tid finns?
    Mest kanske pga värmen och ingen lust att laga den trasiga datorn.
    Kvällarna/nätterna är förnärvarande glatt fyllda med Zorro på burken och Camilla Läckberg i sängen ... ja som bok alltså ;-)

    SvaraRadera
  4. Samma här.
    Mycket nu.
    Värme.
    Hasses egna bio på kvällarna med udda filmer :)

    Men.
    Snart är det höst.
    Snart är det vinter.
    Snart är det bandy.
    Och då kommer det bilder ...
    Hoppas du har det gôtt ..
    Det har jag!!

    SvaraRadera