22 juli 2008

Dagens Olagliga

Jag gjorde ett besök på Eugens udde.
Olagligt?
Nej!!

Jag kollade in alla gamla läckerbitar (tavlor alltså(!))
Olagligt?
Nej!!

En Hallström, en Hill, en Josephsson, en Augéli ...
.. en Erixson, en Nordström men ingen Thulin.
Hittills inte ett spår av olagligheter ...
Hrmf!

Jag plåtade lite!!
Olagligt??
Ja, sa Iréne

Sluta, sa Iréne.
Sluta, sa Iréne.
Flera gånger.
Till slut ...
.. i ren förtvivlan :)))







Vad gör man inte för att leka asylsökande?
Vad gör man inte för att testa grenserna!!

Prins Eugens Waldemarsudde 60 år
Mycket konst för pengarna.
Mycket folk i vägen.
Hela tiden!!


Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

  1. X:et skulle du kunna tranportera söderut!!

    SvaraRadera
  2. Tänkte inte på det.
    Kan återvända imorgon och snacka med hon Iréne, kanske jag åtminstone kan få låna några ...

    SvaraRadera
  3. Spännande - spännande!

    Allt man nånsin kunde kommit på att åka och titta på under semestern (plus en massa till!) har verkligen en förmåga att dyka upp här! ;-D

    SvaraRadera
  4. Rostiga lampor, elcyklar, skithus i mass, kanadagäss och så lite svensk konst när den är som bäst, sen är du nöjd :))

    SvaraRadera
  5. Ja, jag LOVAR att jag inte kunde ha roligare på någon semesterutflykt än vad jag har haft här i din blogg bara den senaste kvarten! ;-DDD

    Får återkomma med kommentarer när jag har samlat ihop alla intrycken (uttrycken!?!) lite grann!

    SvaraRadera