24 juli 2008

Dagens Enkät

Bandysäsongen närmar sig med steg á la Gudrun.
Snart är det dags.
Huvva, huvva ...

Som ett led i uppladdningen (!).
Nu är omröstningen på Bandyförbundets sida slut.
Det är inte bara undertecknad som tror på en helgul bandyvinter :)


Ett annat bandyvintertecken är att han Svedbom nu lämnat sommaridet!!
På den härligt gula hemsidan finns nu en intervju med han ordförande Wilsborn:
"Jag är helt övertygad om att den ganska kräsna Tjustkullepubliken kommer att få uppleva högtidsstunder i vinter med det "eldunderstöd" som herrar Marcus Bergwall och Fredrik Rinaldo kan ge våra vindsnabba forwards. Lika säker är jag också på att vi kommer att bli många fler än senaste åren på Tjustkulle för att uppleva bandyns oöverträffande charm och spänning. Bland det roligaste som kan hända är att ytterligare någon ny stjärna tänds likt det som hände Viktor Törner förra säsongen. Jag tror att förutsättningar finns."


Sa jag det?
Sa jag att jag är lika övertygad.
Det blir en kanonvinter!

Nämnde jag det?
Nämnde jag ordet guld??

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag känner också gulddoften!

    SvaraRadera
  2. Och jag som endast nämnde ordet guld :)))

    SvaraRadera