22 juli 2008

Dagens Elithumla

Först körde vi skiten ur alla Smeder i världen.
Våra ändor var det ända dom fick se.
Men så hände nåt.
Det höll på att ...


Smederna - Elithumlorna 45-51.
Övriga resultat.
Övriga??

För övrigt meddelar han fågelbenet att han inte reser till Peking!!
Tråkigt, tråkigt.
Kan inte tänka mig annat än att ...
.. hans karriär är över!
Tyvärr!
Tyvärr!!
Men.
Varför ska han fortsätta.
Med alla skador.
Vad har han mer att bevisa.

Frågan är väl också hur det står till med hon Kallur??
Hon avstod ikväll ...
Blir det något OS för henne??
Tveksam.
Jag är tveksam ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Detta var en viktig seger, säsongens första på bortaplan! Utan Jason! Känner du gulddoften??

    SvaraRadera
  2. Gäss den satt som en hummelbak en varm sommarkväll och faktiskt, när jag öppnade fönstret som vätter ut mot Brahegatan så kunde jag känna den där härliga luftblandningen, blandningen av etanol och guld.
    Sommaren i City minns du 2006??

    SvaraRadera
  3. Den gula doften av nektar kan jag nog känna iallafall - och den är GULD för en humla!!! :-)

    Ang länkar i kommentarerna på min blogg så vet jag inte hur man gör för att de ska funka... Men du har fått en länk till detta inlägg på annan plats iallafall! :-)

    SvaraRadera
  4. Hade du haft samma gatuadress som undertecknad hade doften av nektar blandats upp med doften av etanol och GULD.
    Helt säkert!!

    Såg att du inte hade aning.
    Såg att du länkat på annat vis, du är en vis kvinna, kanske även en viskvinna vad vet jag :))

    Huru man göru för att länka får förbli en gåta :)

    SvaraRadera
  5. Hade du haft samma gatuadress som jag, hade du kunnat få ditt vykort i handen!

    Nu får du vara så snäll och hämta det här istället...

    http://handerblandander.blogg.se/2008/july/ha-ha-d.html

    Och du... Hur ska du trimma dina humlor tills de får verkligt motstånd nästa säsong??? ;-)

    SvaraRadera
  6. Har hämtat det.
    Wunderbaum.
    Har hört talas om att den stora kända speddvaj-sidan "kolstybben" börjar undra över det nya näbbiga och kaxiga teamet från???

    SvaraRadera