13 juli 2008

Dagens Skillnad

Här kan man snacka om en viss skillnad!
Eller som tysken skulle uttrycka det.

Das Skillnad!!

Vidrings på Gotland vs Dass de luxe ...




Sa jag det?
Sa jag att hon med änderna.
Hon letar dass :)
Ibland hittar hon.
Ibland blir det bara en ända ... :)

Sa jag det?
Sa jag att han med brudarna, bilarna och bukterna.
Han letar också!!

Däremot.
Han Jansson.
Han letar inte :)
Men det är klart.
Till hans försvar.
Det är ju tuffare nu.
Meterhögt gräs går ju inte ihop med en barnvagn :)))

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. "Hon med änderna" kommer förmodligen inom snar framtid att drömma mardrömmar om dass!

    Men just nu funderar hon på om det går att bygga om befintlig toalett med stort renoveringsbehov till ett Dass De Luxe...??? 8-D

    SvaraRadera
  2. Nej, nej, nej du går alldeles fel väg, låt det förfalla och förfalla och ...
    Vem vill skita i ett rent helvete??

    Det gläder mig att du drömmer om skithus oavsett om det sweet- eller mardrömmar :))

    Världen skulle bli betydligt bättre att leva i om alla drömde om skithus!!

    SvaraRadera
  3. Hallådär!
    Jag letar visst.
    Ibland.
    Idag till exempl ska jag ut och leta.
    Och igår fick jag nys på ett som jag ska kolla in vid tillfälle.

    SvaraRadera
  4. Jag visste det!
    Jag visste att bara man hetsar han Jansson så har han en massa nya på gång hahahahahahaha.
    Nåväl.
    Det är som med bandyn.
    Resultat, resultat ...

    SvaraRadera