29 juli 2008

Dagens Resereportage

Det blev en resa från suder till norr.
Via loppisar, skithus, ånglok, barnkolonier, kalkbrott ...
.. via enkla oanseliga till praktfulla ...
.. via Halla, Gothem, Slite ...
.. nåddes målet, Källstäde fram emot förkvällen.
Många bilder blev.
För många ...
.. för att orkenoch uppkopplingen ska räcka till.
Idag.
Därför.
Ett kort bildligt reportage.
En "tiser" på vad som komma skall.
Hesselby, Furilla, sexdörrars på barnkolonin m.m.
.. är alla värda ett eget inlägg :)
Det kommer.
Jag lovar.
När IOGT och jag är mer överens :).











Slutligen ett stort tack till Peder och Cissi.
Till 2CV:an som gick som en urmakare.

Sa jag det?
Sa jag att nu har både han fronning och han koforit spottat!
Dass spottat alltså.
Wunderbaum.
Dom epo gång :))

Koforits finns inte there.
Det passar ju inte riktigt in i hans OS-satsning.
Men det kommer here, (via min mäjlbox).
Snart ...
Inom sinom!!


Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar