02 augusti 2008

Dagens Intro

Gårdagens avslutning gick ju filmens tecken.
Så det passar väl bra att börja där också.
I filmens tecken.
Vi startar dagens med ett intro!!
Men.
Men.
Det är inte vilket intro som helst.
Det är introt till High Noon.
En av de bästa någonsin.
Både som film och som intro ...
High Noon.
Sheriffen på svenska.
Fred Zinnermans klassiker.
Med en strålande Gary Cooper i huvudrollen.
Med Dimitri Tiomkins fantastiska musik.

Nog skrivet.
Kolla in detta grafiska mästerverk till intro ...

gåsen bio
visar
High Noon - The Intro



uploaded by miltonwhatever

Sa jag det.
Sa jag att han biografägare Lindroth hade den på en 16-rulle.
Vilket inte är det sämsta :)

Sa jag att jag cdonnat hem en DVD!!
Kommer måndag/tisdag.
Mumsigt, mumsigt ...

Sa jag mumsigt ..



Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar