13 augusti 2008

Dagens Kortsida

Han på huvudläktaren kliver av!
Han Jansson.
Brobergsupportern.
Han väljer att hoppa av.
Han kliver ner från huvudläktaren och tar plats på kortsidan.
Skulle jag också göra.
Om jag valt fel lag.
Om jag sedan barnsben valt fel lag!
Om jag hade varit tvungen att skriva om Broberg.
Då hade jag också slutat skriva :)

Men för Broberg och SvenskaFans är det trist ...

Men så är livet.
Ibland vill man hellre satsa på dass spotting!!

Sa jag det?
Sa jag 86?
86 dagar till bandypremiären ...



Andra bloggar om: , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Isens stålfarfar fyller 50 år idag.
    Viktor Shakalin är en av bandyvärldens mest meriterade spelare. Onsdagen den 13 augusti fyller han 50 år. Det tycker jag är värt att uppmärksamma.

    SvaraRadera
  2. Det tyckte jag också :))
    Tack!

    SvaraRadera
  3. Återkommer.
    Kanske!

    Lämnar SF, ja.
    Men lämnar skrivandet för Broberg, nej.

    Det finns en officiell också vet du väl...

    SvaraRadera
  4. jansson:
    Härligt att du är tillbaka och härligt att du då återtar din position på huvudläktaren.
    Tyvärr läser jag ju bara "det nästan gula lagets officiella" vid två tillfällen per säsong, skulle ju kunna bli fler gånger om ni någon gång tog er vidare till slutspelet :)

    SvaraRadera
  5. Slutspelet??

    Har ju varit där fyra säsonger i följd!

    SvaraRadera