11 augusti 2008

Dagens Lorus




J*vla f*rbannade skit!
Eller som vi säger i dessa OS-tider ...
J*vla förbannade sheet!!

Åtta veckor har gått.
It's over.
It's all over now.

SCHWOSCH, SCHWOSCH, sa det.
Sen var det över ...
.. sommarlovet ...
Det är över.
Det är slut!

Sa jag det?
Sa jag j*vla förbannade skit :)

Å andra sidan.
Vi är en dag närmare bandypremiären ...
Tänk om det kunde säga ...
.. SCHWOSCH, SCHWOSCH ...

.. SCHWOSCH, SCHWOSCH ...

.. SCHWOSCH, SCHWOSCH ...




via professorbill

Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

  1. Schwosch, schwosch, snart är det jul!

    SvaraRadera
  2. .. och vilken vecka infaller midsommar 2009??

    SvaraRadera
  3. Ja, du arma stackare... Och alla vi som inte ens har sommarlov???

    Var är rättvisan??? :-(~

    SvaraRadera
  4. Men det är ju det jag skriver.
    Jag har ju inte ens sommarlov!
    Det är ju slut.
    Var är rättvisan?
    I Rättvik??

    SvaraRadera
  5. Tyckte jag såg nåt om att rättvisa är att det blev fem noll till Småland mot Småland!? ;-)

    SvaraRadera
  6. Gäss på några små och få minuter förflyttades rättvisan från Dalarna till det vackra Småland, nu kan dom gå där nere på de lingonröda och bara njuta!
    Och vore det smålänningar som ansvarade för svensk skolpolitik skulle i ett hafs mitt sommarlov förlängas :)

    SvaraRadera