02 augusti 2008

Dagens Skuffelse

Det är inte mycket som undertecknad ångrar i livet.
Egentligen ingenting.
Men.
Nu.
Nu vet i fan om jag inte gör det??

Johan Franzén.
Badkarsbandyspelaren.
Han med bucklan!!
Han som visade opp den ..
Bucklan alltså.

Uttalar sig.
Varför gör han det förresten.
Badkarsbandyspelare ska vara tysta och inbundna.
Eller rättare sagt i hans fall ...
.. inlåsta!!

Jag citerar ur gårdagens "Höglandsnytt":
"Vem visste förresten att Johan Franzén är svensk mästare i bandy – i SM för femteklassare?

-Det vill jag inte erkänna!
Förklarade han nu med ett brett leende."
Det vill jag inte erkänna!!
För helvete luajävel.
Du har varit med och vinna det näst finaste som finns ...
.. och så vill du inte erkänna det!!
Du kan ta din jävla buckla och ...



Kan tänka mig att han Hedberg.
Han f.d. fotbollstränaren.
Han lär få dricka upp sin metanol.
Han som tyckte att han bandyförnekaren skulle få vara med bland de stora!
Han som ville ge en Hedersplats Vetlanda åt badkarsbandybuckellyftaren!
Hrmf.
Han Hedberg kan nog snart titulera sig f.d. speddvajkrönikör :).
Och han bandyförnekaren Franzén passar bättre i Nybroviken.
Där kan han få sin hedersplats.
Bland andra torskar och banditer!!

Nåväl.
Om.
Och jag skriver Om.
Om det fortfarande är någon som vill läsa mer om bucklan i luften ...
Jag kan inte hindra er alla :)))
.. Corren ...
.. HV71 ...



Sa jag det?
Sa jag att om 97 dagar är det dags för BANDYPREMIÄREN.
Huvva, huvva.
Är du vaken du //Björn där uppe i kyrkhelvetet.
Snart kommer vi ...

J*vla bandyförnekare ;)
Landsförrädare!
Kvisslare ... :=}

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar