07 december 2008

Dagens 7.000

Som ett brev på Posten :)
Inlägg nummer 7.000.

Ni minns paketet va??
Vad kunde det vara.
Jag öppnar sakta men säkert ...










Sa jag TACK!
Sa jag bandywunderbaumalainen.
Sa jag inlägg 7.000??
Sa jag seriesegrare.
Sa jag GUL JUL?
Sa jag GRÖN JUL??
Hrmf
Det sista behöver jag kanske inte säga.
Det blir det ju ändå :))

Ett rungande tack till han "den legendariske Lind".

Och så att alla fattar att han undertecknad blir som en Bonddrink ...

gåsen bio
visar
Vi hänger me - Grön skön julversion



gåsen bio
visar
Vi hänger me - Gul Julversion





Andra bloggar om: , , , , , , , ,

20 kommentarer:

  1. God jul och grattis! Till klubban alltså!

    SvaraRadera
  2. Hörde att det var Skorven som fick texta upp God Jul eftersom det är han som är bildlärare och textar snyggast.

    SvaraRadera
  3. Grattis till 7.000 och klubban, blir det comeback nu??

    SvaraRadera
  4. jansson:
    Tack, nu får 745:an stå i garderoben :)

    s.lind:
    Tack, tack, tack!
    Det ska va landslagsmålvakter till att texta så här snyggt!!

    anonymus:
    Tack!
    Comeback??
    Hahahahaha den var rolig!!
    Men en sak kan jag avslöja, hade det funnits sådana här klubbor, då hade Sonnerby fått en konkurrent om högerytterplatsen :)))))

    SvaraRadera
  5. Vänersborgsklubban vad är detta? Vad har hänt med Edsbynklubban kan man undra. Kul att de kommer ihåg dig och din blogg....

    SvaraRadera
  6. Aha, en klubba! Den har du säkert förtjänat även om jag inte begriper vad det handlar om :)

    SvaraRadera
  7. Grattis till uppskattning och klubban, signerad å allt, guld.
    De ska du ha.

    SvaraRadera
  8. broder:
    Jag har ju en gammal Sirius 745, en sådan som vi hade och om man jämför, kan jag bara ana hur jäkla bra vi hade blivit om vi hade haft dagens klubbor och då har jag inte ens nämnt hörnflaggans utveckling!!

    gubben:
    Vem begriper något idag??

    ///:
    Guld?
    Sa du guld??
    Bandyguld??
    Bandyguldet ska åter till Småland ...

    SvaraRadera
  9. Jag sällar mig till kören och medsänder en milleniumgås.

    SvaraRadera
  10. ja det var väl trevligt, då får du denna skitbilliga present från snåland....

    http://elfyourself.jibjab.com/view/p24eRkLBcognvClw

    (charleston .....?)

    Tyvärr dåligt med foton på guldgåsen....

    SvaraRadera
  11. Jag spann vidare på Kenneths idé:

    P-E sent you this
    ElfYourself dance

    SvaraRadera
  12. Går att bädda in också om så önskas...

    wv: boxings (!!!!)

    SvaraRadera
  13. kenneth/pef:
    Grattis pef.
    Din version vinner, men tyvärr får man inte "embed-scriptet" om man är "gäst", det är bara ni som tillverkare ... som får det??!!
    Skecka "scriptet" by mail!!

    SvaraRadera
  14. Klart bäst, var p.e också med på discot?

    SvaraRadera
  15. Nej! Nej! Inte jag - det var Lagrell! Sylttjyven!

    SvaraRadera
  16. kenneth:
    Härligt du tar det som en man! :)

    pef:
    Ständigt denna Vessla, f'låt ska var Lagrell!
    Scriptet bitte, embeded??

    SvaraRadera
  17. Lagrell=fotboll? sylt=?
    Vi som inte har de rätta kontakterna (usb) blir bortgjorda....

    SvaraRadera