03 december 2008

Dagens Sugarbabe

"Den fria gåsen" har aldrig varit någon stor julblogg.
Inte mycket julmusik här inte.
Inte mycket julpyssel här inte.
Inte en knäck så långt tandläkarna kan se ...
Vilket iofs är lite konstigt.
Inte det med knäcken och tandläkarna.
Nej mer det där med julinnehåll.
Den glädjefulla julen!
Man borde ju fira om man överlevde aftonen i Mårtens tecken ...
Men, men, men, men ...
Men.
Med Sugarbabes intåg ...
Kan en och annan gran dyka upp.
En och annan gran kan dyka upp ...

Sugarbabe PhotoFunia 11

Sa jag det?
Sa jag Grandprixxen.
Nu snackar vi (h)julblogg.
Här finns både musik och (h)jul ...

Sa jag det.
Sa jag att jag hade en julserie.
Året var 2005.
Men alla dom godingarna är bortplockade ...
Jag har en oplockad gås med en viss "hostsida" ...

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar