05 april 2009

Dagens Tunga

Läser i bladet.
Läser det tunga ryktet.
Christoffer Edlund ...
Kan inte tänka mig annat.
Finns tyvärr inga andra alternativ.
Kan inte tänka mig annat än att ...
Tyvärr.
Kalle Forsell är nog välunderrättad.
Trots att han jobbar för "Stingbladet".
Men han Kalle Forsell skulle aldrig gå ut med detta ...
Han skulle aldrig.
Det finns ingen anledning.

Christoffer Edlund är förlorad.
Han lämnar med all säkerhet det helgula mästarlaget.
Tyvärr!!
Enligt alla andra källor ska han lämna besked denna vecka.
Men, tyvärr ...
Christoffer Edlund spelar i svarta SAIK nästa säsong.
Vetlanda BK tappar 44 mål på ett bräde??

Snacka om tung förlust.
Snacka om trist Silly Season.
Minns du förra året?
Först Jonas Claesson.
Sen "Skorven".
Sen Marcus Bergwall!
Jag hade guldvittring ...
Men i år.
Två juniorer från Åby-Tjureda??


Sa jag det?
Sa jag att jag hade fel.
Helt fel.
Jag var övertygad om att "Lillis" var vår nya förbundskapten.
Men ack så fel.
Han är klar för Örebro SK.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar