26 oktober 2006

... gås skyltuppdatering

Den 31 maj 2004 invigdes den.
Skylten.
Skylten på allas läppar.
Skylten som måste uppdateras.
Nu måste den uppdateras.
Skylten.
Skylten vid Tegelbacken.
Skylten om Tegelbacken.
"Om det stora slagsmålet vid Tegelbacken".

Ett litet tillägg måste till.
Så är det bara.
"I januari månad år 1903 ..."
Räcker inte.

Från och med idag.
Måste det att även stå ...
I oktober månad 2006.

Detta under förutsättning att ...
.. han den förvanskade fotografen dyker upp.
Jag drar nu!
Jag är där.
Jag är på Tegelbacken.
Jag är där i tid.
Jag är på Tegelbacken kl. 05.00 ....

OBS!
Alla ni på ...








Stormvarning är utfärdad!

4 kommentarer:

  1. Som sagt, vi hade problem med gröna linjen. Så där satt vi i vagnen med blodet rött och hett, hötte och skrek. Vände på klacken och gick hem. Men imorron ere andra bullar!

    SvaraRadera