02 oktober 2007

Dagens Bandy-Jubel

Detta inlägg skulle också kunnat få rubriken "Dagens Pinsamma"! För det är nästan så att jag skäms att skriva det här ...

Det hela handlar om boken Bandy-Jubel, skriven av bandylegenden Arne Argus. Boken har funnits till salu på Vetlanda BK:s hemsida sedan urminnes tider, men undertecknad har hela tiden skjutit detta företag på framtiden. Det gör jag senare ...

Men som den sanne smålänningen man är såg jag igår att nu hade han webbredaktören sänkt priset :-). Och då. Då gjorde jag som Ingo gjorde 1959, då slog jag till!!

Och redan idag låg boken på den gråa hallmattan. Oooops! Här går det undan vill jag lova, för om det tog lång tid innan jag fick tummen ur, så kan man lugnt säga att han Svedbom han gillar inte att ha tummen i ... ooops!!

320 sidor bandy!
Artiklar, bilder, kuriosa och statistik
.
Vi hörs.
Ha det så bra!!

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

  1. Den tar vi, sa sheriffen!

    SvaraRadera
  2. Ja jag behöver ju inte komma med någon recension för att en så kunnig man som du ska förstå att detta är en guldgrufva!

    SvaraRadera
  3. Knappast.
    Beställt och klart!

    SvaraRadera