08 oktober 2007

Dagens Film

Fick via skumma omvägar reda på att det finns en klubb eller vad man ska kalla det, på det för mig helt okända "Facebook". Klubben hette "Älska Öster" och det lät ju intressant. Men jag kom inte in på "booken" trots att jag kopplade upp mig via den gamla iBooken!!. (Puh) (Hrmf)

Vad göra? Man tager vad haver sa redan Fänrik Stål och det gjorde jag, jag hackade mig in där! Kan dom hacka i Turkiet, tänkte jag så kan vi hacka lite här på öfvre också ...

Och.

Nu.

Efteråt är jag väldigt glad att jag gjorde ovanstående olagliga handling, för vad skådade mitt norra? Jo en purfärsk film från en resa på Helgasjön.

Och.

Det är inte vilken resa som helst!!

Gåsen - Bio
presenterar
Den sista färden.





Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Lasse Kongo - vad säger man?

    När Robert Gustafsson håller sig borta från panelprogram i TV4, sketchprogram i TV4, humorserier i TV4.. Ja, håller sig borta från TV4 överhuvudtaget - då är han lätt en av världens roligaste människor.

    Bättre karaktärskådespelare är svår att finna.

    SvaraRadera
  2. Lasse Kongo, det finns bara en Lasse Kongo!

    Helt överens, ibland är han nära sitt egna bäst före datum, han Gustafsson, men ibland är han bara bäst!

    SvaraRadera