08 februari 2008

Dagens Båda

Nu har jag båda ...


Nej.
Nej, nej.
Inte båda filmerna på bilden.
Självklart inte.
Vad ska jag med den där regniga Bergmansörjan till?

Är du svensk?
Då vet du.
Då vet du att hon Solveig spelade in två filmer.
Två filmer.
Är du svensk?
Då vet du det.
Det är dom jag snackar om.
Det är dom som är båda ...

Jag fick dom igår.
Till ett härligt och vänligt smålandspris ...

Överlämnandet skedde på Dåvatts.
I all hemlighet.
Men.
Servisen anade ..
.. ugglor i mossen :-)

- Kollar ni på porrfilm??
Oooops ...
Varvid han bandyvännen skämdes.
Varvid filmerna fick ett annat omslag??
Varvid filmerna täcktes med nån form av operareklam ...
Ööööh
- Vi kan ta en runda till :-)


Nåväl tillbaka till Solveig Kristina Andersson ...
Tillbaka till filmerna.
Filmerna med stort F.
Det enda jag lovar är ...
.. recensioner ...
.. det kan ni glömma :-)

//PS
Tack för hjälpen Hansson
Och.
Tack SuperÅtta-Rickard!!

Bra pris :-)
Tack!!
//DS

Andra bloggar om: , , , ,

12 kommentarer:

  1. Ja månmga rundoe blev det,,,

    Hur va filmerna :-)

    Hade förväntat mig en smaksnutt

    //sin

    SvaraRadera
  2. rundor??

    Är du svensk?
    Då kan du läsa?
    "Det enda jag lovar är ...
    .. recensioner ...
    .. det kan ni glömma :-)"

    Hahahahahaha ...
    Men sett dom har jag båda två ...

    Filmsnutt??
    Hur mycket begär du av mig??
    Kommer man hem och är full och sp begärs det att man ska rippa filmer, klippa ut snuttar, lägga ut det på tuben, SAMMA NATT :D

    Men.
    Det kommer ...

    Men du?
    Hur gick den där gubben nu igen kan du inte visa HAHAHAHAHAHA ...

    Snacka om att vi är kända på den krogen nu, först porrfilmer på bordet och sedan "the sin walking show" HAHAHAHAHHA

    SvaraRadera
  3. Tackar för en trevlig kväll! "The SIN old man walking show" kommer jag sent att glömma. Knappast servitören heller.

    SvaraRadera
  4. hansson:
    Tack själv!!

    Servisen kommer aldrig att bli sig lika igen :-)

    Vi måste kolla om dom hade någon webbkamera igång ..

    SvaraRadera
  5. Det låter som att det var bra att ni kom hem och då med filmerna.Var det inte hon vars föräldrar hade det stora huset mitt emot "fågelhuset" på Stationsgatan längst upp mot Whitalaskolan (hänger du med???)

    SvaraRadera
  6. Stationsgatan 17??
    Det gula??
    Hänger du med??

    Vi försökte igår lösa gåtan var hon bodde, men det gick av bet på, däremot gick han syndarn väldigt kul, men det är ju en annan gångfemma :-)

    Jag hade en klasskompis som bodde just i det gula huset, men hon hette inte Solveig Kristina Andersson, tyvärr :-)

    Men tills vidare tills vi får ett motbud, så leker vi med tanken att det var där hon bodde ...

    SvaraRadera
  7. Avundsjuk hahahahaha

    Men om detta ska kallas porr är väl något som filmhistorikerna diskuterar och kommer att diskutera i all evighet:-)

    Men det finns en el intressanta miljöer som jag ska lossgöra ...
    Vad sägs om Koppartrans??
    Man kan falla i transfetter för mindre :-)

    SvaraRadera
  8. Herr Fronning! Det heter inte Snuskhummel. Det heter Snuskhummer!

    SvaraRadera
  9. Herr Hansson! Det heter inte han hansson det heter fru hansson.
    Handen på hjärtat, vilket låter roligast? snuskhummer som vi alla, t o m du, vet att det heter eller snuskhummel? Du vet nu var min röst är lagd.

    SvaraRadera
  10. Brodern har inte helt fel!!!!
    På Stationsgatan 17 bodde han
    Andersson chef på Vulkcentralen.
    Han var far till systrarna Andersson. Numera bor Dag Klingborg
    i huset.

    SvaraRadera
  11. Då sprack det för han "syndarn" :-)
    Då sprack det där med att han var granne med Andersson!
    Stationsgatan 17 är ju en bit ifrån Österåkravägen :-)
    Vad var det filmen hette?
    Den goda viljan.

    Då är även denna historiskt viktiga fråga besvarad!

    SvaraRadera