05 februari 2008

Dagens Doft

Öppnade just mitt fönster. Ett fönster som vätter mot Brahegatan. Vad känner min doftkänsliga näsa? (Gör doftliknande rörelser, som är svåra att visa med text)

Vad är det som doftar. Det doftar gott. Jag känner igen den. Vad kan det vara??

Jo just det. Det doftar Elitserien. Det doftar bandy. Det doftar VBK. Det doftar bortammatch. Det doftar Lugnets Isstadion.

Jag känner segerdoften ...

Äntligen. Dags för Elitserien igen.

Elitserien - Bandy när den är som bäst.

Öppna ditt fönster, du också och dra in ett djup andetag och njut ...

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Äntligen lite vettig fokus. "VM" aka tvånationsturneringen är över!

    Då jag är på resande fot tänkte jag berätta hur dte går för kanariefåglarna i morgon.
    Det slutar nämligen 3-6 till di gule!

    SvaraRadera
  2. Ooops nu va du snabb, brorsan och undertecknad har ju inte hunnit börja analysera ...
    Men du har ju haft fokus på den här matchen länge ..

    Å andra sidan trots tidsförsprånget är ju ditt tips ganska ofarligt!!

    Matchen slutar nämligen 7-4 efter tre mål av Löken!!
    Sug på det ni ...

    SvaraRadera