10 februari 2008

Dagens Hämnare

En kort scen, enligt många den bästa, ur kultfilmen, Torgny Wickmans, Eva - den utstötta. Med Solveig Kristina Andersson, från Stationsgatan 17, i bandy- och idrottsmetropolen Vetlanda i huvudrollen.

(.. nöjd nu Lind :-)??)


När vi kommer in i handlingen har den unge mannen med egna ögon sett hur han blivit bedragen ...

gåsen bio
visar
(i samarbete med klubbsuper8)
Hämnden är ljuv




via klubbsuper8.com

Är du svensk?
Då vet du!!


Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. Vad gjorde han med hojjen?? Vad var det som luktade? Och vad sa han? "J*vla..." ??

    SvaraRadera
  2. Det enda jag med säkerhet vet och kan svara på är att jag inte heller riktigt kan uppfatta vad han säger efter "J*vla ..." och jag hoppas att du är nöjd med det svaret och kan gå vidare i livet!

    SvaraRadera
  3. Nja det vetetusan. Vad var det som luktade då? Vet du det då? Är du svensk så vet du.

    SvaraRadera
  4. Det enda jag med säkerhet vet och kan svara på är att jag inte heller riktigt kan uppfatta vad han säger efter "J*vla ..." och jag hoppas att du är nöjd med det svaret och kan gå vidare i livet!

    SvaraRadera
  5. NEJ! Jag klarar inte det här!! J*vla *********!!!!

    SvaraRadera
  6. Se filmen en gång till då.
    Lyssna noga.
    Så kanske ...

    SvaraRadera