01 februari 2008

Dagens Neon

Inga ord, bara ljus ...




Andra bloggar om: , , ,

17 kommentarer:

  1. Lysande. Jag saknar ord.

    SvaraRadera
  2. Tack!!
    Är jag med i den fina Neon-salongen igen eller??

    SvaraRadera
  3. Nja, även den sämste bonde...

    SvaraRadera
  4. Okej, jag förstår, varför står du sätt dig, men jag ska ta ditt neonsinne med storm, kanske jag reser med en roddbåt till China!!

    SvaraRadera
  5. Åhå! Vankas det China teatern härnäst? Eller vad är det annars du babblar om??

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha den som vankar får se ...

    SvaraRadera
  7. Den som är en wanker får inte se, den som wankar blir blind, det sa redan Målle Lindberg!!

    SvaraRadera
  8. Sätt allt ljus på mig, sa Gunder Hägg ...

    SvaraRadera
  9. Sa han nåt om håriga handflator eller fotsulor? Det senare ska invånarna i Bjurträsk ha, sägs det. Man hör inte när de går och kommer så helt plötsligt kan det stå en Bjurträskare bakom ryggen. Där går de, sägs det. Ja, skyll inte på mig.

    SvaraRadera
  10. Så sa inte Målle.
    Målle sa.
    Och det Målle sa.
    Det tror jag på.
    Målle sa "att invånarna i Bromma ..."

    Är du Brommabo?
    Då vet du.
    Tystnaden är värst!!

    SvaraRadera
  11. Nja, den är väl i så fall värst för de som inte märker när brommabon smyger upp bakom ryggen med ett vass grillspett i handen...

    DÅ vet du. Även om det är sent.
    Tystnaden är värst!!

    ;)

    SvaraRadera
  12. Det må vara sent, men försent det är det inte och dessutom tror jag faktiskt mig veta att Brommabor inte använder grillspetten även om det ser bättre ut i romanerna, 9 av 10 på andra sidan Tranebergsbron använder sig av dynggrepen när det är mord på gång.

    Är du Brommabo?
    Då vet du?
    Då vet du att dynggrepen är bäst!

    SvaraRadera
  13. Må så vara men jag talar inte om mord. Jag talar om grillning.

    Är du svensk?
    Då vet du.
    Då vet du att grillspettet ÄR bäst!

    SvaraRadera
  14. Ni verkar ha er märkliga grillvanor :-)
    "..värst för de som inte märker när brommabon smyger upp bakom ryggen med ett vass grillspett i handen..."

    Är du Brommabo.
    Då vet du vet.
    Då vet du att man grillar bäst bakom ryggen på andra ... hahahahaha

    SvaraRadera
  15. Grilla görs alltid bäst bakom ryggen på utbölingar och annat lösker folk. Då får man mer kvar själv.

    Är du svenk.
    Då vet du.
    Då vet du att den som inget bju'r har mer kvar.

    SvaraRadera
  16. Är du svenska?
    Då vet du.
    Då vet du att vi smålänningar aldrig bju'r på nöet!

    SvaraRadera