03 februari 2008

Dagens Soffa

I den långa serien av parksoffor som likt "Avbytarbänken" hamnat i skuggan är det idag dags för två stycken. Den skuggiga plats som dom fått sina cementfötter på är precis där Regeringsgatan möter Birger Jarlsgatan.

Här har inte många människor suttit, det kan jag garantera. Kanske, jag säger kanske, skulle det se annorlunda ut, kanske skulle dom vara fullsatta, om sofforna underhölls även på vintern? Eller kanske ännu bättre, kanske det vore ännu bättre om det fanns någon form av underhållning här ...

- Ge mig mig en dragspelare!

Men efter 0-4 i baken mot ryssarna i VM-finalen var det ytterst nära att jag tog mitt pick och pack och gack till denna undergömda viloplats ...
Hade det inte snöat så ...





Och apropå avbytarbänk och vinterunderhållning.
1-4 mot ryssarna i den pågående VM-finalen.
Jo det är sant vi har reducerat :-)
Vem saknar inte PG?
Vem saknar inte Dennis??
Vem saknar inte Edlund??

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar