08 februari 2008

Dagens Tipstjänst

Hur slutar morgondagens toppmatch på Kullen??



Svaret är lika enkelt som det är kort ...

Vetlanda BK vs Villa BK 5-5

Och.
Glöm veckans skyltpassning ...
Alla gamla tippningar är glömda ...
Börja om från början,
börja om på nytt,
varför ska man sörja
tippningar som gått snett ...



Analysen då?
Var är analysen josephzohn??
Varför slutar matchen 5-5??

Lugn.
Den här gången behövs ingen analys.
Jag vet.
Jag vet att det blir 5-5 ...

Uppdaterat 9/2 08:29
Trots att han vet att jag vet att matchen slutar 5-5, så envisas han the Man from Flugeby att tippa 5-3 till VBK!
12.40
BroderCloetta slår till med 6-4 till di gule


Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. då slår jag till med 5-3 till vbk

    SvaraRadera
  2. Varför överhuvudtaget lägga ett tips, när jag vet??
    Milla fick uppleva ett, men inte du!!

    Men tipset är registrerat, så att hela världen får se hur fel du tippade :-)

    SvaraRadera
  3. Sluta tippa - bara spöa dem !!!

    SvaraRadera
  4. Lätt för dig å säga :-)
    Tippandet är ju en form av uppladdning och/eller en upptrappning ...
    Vi lovar att göra vårt bästa för att spöa dom, det är ju en kamp om femteplatsen som pågår och det vore välan bra för erat Broberg om vi gula vann??!!

    SvaraRadera
  5. Kan tro att 6-4 till de gule är ett ganska säkert tips och ännu en guldtia hemma!!

    SvaraRadera
  6. Ser att ditt tips inkom i absoluta sista hundradelen, vilket var lite synd för dig, för nu är du ju med i spelet och detta innebär ju att även din tia kan betraktas som min :-)

    SvaraRadera