01 juli 2008

Dagens Eko






.. återkommer :) ...

Andra bloggar om: , , , , ,

7 kommentarer:

  1. Den här blidsviten var ju riktigt härlig!!! Och ännu mer den lilla ekan, förstås? Som du har gjort, törs jag gissa. :-) Har du knåpat ihop Tin-Tin och Kapten också???

    SvaraRadera
  2. Nej, nej den ekan har jag inte gjort rofärdig, men jag ska göra den ofarbar ....
    Det är inte allt för enkelt att bygga båtmodeller, inte ens en enkel eka!
    Jag köpte den för 100 :- i nån form av dekorationsaffär idag!
    Men jag håller med den är lite härlig, än slå länge ...

    Tintin och Kapten är också inköpta i en speciell Tintin-affär i Gamla Stan!!

    Så frågan man kan ställa sig fter det här svaret är ju: Vad f*n gör jag :)))

    SvaraRadera
  3. Har just läst en bok om Herge och två böcker om Tintin serierna.
    ... åså dyker dom upp här.
    ... men en eka?
    Fast ingen Milou?
    Underbart i allafall, som vanligt.

    SvaraRadera
  4. Jag vet vad du gör!!! Men det vore väl lite synd att avslöja. Jag vet. FRA vet. Egentligen vet alla, som vet vad du brukar göra.

    Dass is die Warheit.

    SvaraRadera
  5. ///:
    En eka som tydligen ger eko i dessa avlyssningens tidevarv ...
    Milou!
    Jag vet han skulle varit med men han är borta??

    pef:
    Ja risken finns ju att just skithus, eller utedass är kodord som fastnar i netet.
    Du är på rätt spår, har jag kanske nämnt det??
    Sex mil söder om Ume???

    SvaraRadera
  6. Är svensk? Då vet du att det förekommit i nån post. Ett eko av ett mångbottnat (?) dass.

    SvaraRadera
  7. Inte ens hemlighusen får vara hemliga längre.
    Idag fick jag förresten den beställda boken.
    Hemlighus av Gunnar Bråhammar, så vore det inte sommar så skulle listerna flyga och limmet gå för högvarv men ...
    Sa jag det?
    Sa jag att det är sommar.
    Är du svensk?
    Då vet du.
    Tystnaden är bäst!!!

    SvaraRadera