11 augusti 2008

Dagens Dazzålågi

Efter denna chockartade dag ...
Måste tillbaka till verkligheten.
Verkligheten.
Gåsen och Alinge speglar verkligheten.

Minnesgoda dassläsare minns säkert.
Källstäde i närheten av Lärbro.
Även detta mäktiga är byggt och ritat av han Zirkusdirektören.







Två modeller av skithuset är på gång!
En till min samling och en till värdparet!!




För övrigt.
Ett litet grattis till "FINNS HERE" och Finland.
Ett guld och ett brons.
Nån form av prickskytte!!

Andra bloggar om: , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Mitt i prick! Trap och luftskytte!!

    SvaraRadera
  2. Mitt i prick :)
    Jag fick för mig att det var i samma gren, men så var det alltså inte.
    Letade på Sportbladets OS-sida men där hade man ingen lust att deltaga i Finlands glädje :?)
    Inte en rad!!

    SvaraRadera
  3. Dasset känns lite Mumindalen!

    SvaraRadera
  4. Mitt i prick, enligt säkra källor hade han Berg just den dalen i tankarna när han ...

    SvaraRadera
  5. Träffsäker analys!! Man kan ju alltid kolla medaljtabellen, den ljuger inte:) Finlands sak är inte vår eller er längre. Det är höst.

    SvaraRadera
  6. En medaljtabell ljuger aldrig, fråga bara han Dahlby, vårat guldskyttehopp.
    Det är när det gäller som det gäller inte dagen innan .. :(

    SvaraRadera
  7. Jag vet, jag trodde på Dahlbyen men icke. Jag ger upp! Lerduvor är inte min grej. Jag har aldrig träffat någon i en skytteförening. Skeetans!

    SvaraRadera
  8. Vi var nog många, inkluderat han själv som trodde på ...
    Han satt nyss i OS-studion och det var en ganska bedrövad man ...
    Men han kommer tillbaka!

    SvaraRadera