06 augusti 2008

Dagens Huvudläktare

Såg till min stora ...
Han på Huvudläktaren har uppdaterat!!
Han har fattat.
Han har insett.
Snart.
Mycket snart.
Snart är sommarhelvetet över.
Snart börjar vi säsongen.
Snart spelas det bandy igen ...
Wunderbaum.
Och.
Som en liten djupledspassning till denne Brobergare.
Ett litet ordspråk.
Inför säsongen med Broberg:

"Det är aldrig för sent att ge upp."

Men.
Skulle det smaka guld, Jansson?
Då får du byta klubb!
Vetlanda BK - Hä GULD hä...

Vetlanda BK goes lomo

Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. Men visst är idrottslivet underbart, först köper vi rödblåa en BP-spelare, sen regnar Djurgårdens poäng boer och till råga på allt, snart börjar bandyn!
    Man kan ju för f*n inte se bollen.
    Men syltan Dovats, det håller stilen!!

    SvaraRadera
  2. DIF går verkligen kräftgång! Tungkur periodur. Borde kanske vara dags att kicka islänningen. För syns skull åtminstone. Nå, Jag får glädja mig åt att båda mina lag i Superettan tycks ligga säkra för tillfället.

    SvaraRadera
  3. Ja och det är ingen vinylkanyl att ha kräftskiva i dessa tider, jag menar när alla andra har det, det är roligare i december när man sitter ensam i trädgårdarna och super skal(l)en under bordet!

    BP och Väsby??
    Visst är det märkligt att två så dåliga lag får vara kvar, när det kryllar av bra lag i söderettan, Öster är bara ett av dom :)!!

    SvaraRadera